יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

אז מה מביא בני נוער - להתנדב בפרוייקט

כתבתי בפוסט הקודם שהבלוג נעשה במסגרת הפרוייקט שלי ב"שומרי המסך", שאתם, גולשים לא בטוח מכירים.

אז ככה: הפרוייקט לוקח 200 בני נוער איכותיים - ומכשיר אותם להדרכה ולהפצת המסר הברור: "דיי לבריונות ברשת!".

אחד הכלים שאני בחרתי להשתמש בהם הוא הבלוג הזה - בו יפורסמו התחושות שלי מההדרכות שאני מעביר בנושא, והסיפורים של הנוכחים בהדרכות - וכל מאן דכפין =]. בנוסף - הבלוג יפרסם כל דבר הקשור ל'בריונות רשת' ככלל - ללא קשר לפרוייקט: מאמרים על גזענות בטוקבקים, וסטטיסטיקות על הנושא - אף הם, יקבלו מקום בבלוג.

שאלתי ידידה, המשתתפת גם היא בפרוייקט מה גרם לה להצטרף
"הצטרפתי כי האינטרנט הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהחיים שלנו ומפחיד לראות כמה השפעה יש לו על החיים של כולנו ואיזו "חברה" נוצרה באינטרנט, וכמו בכל חברה הגיונית צריך גורם אכיפה לבריונות".


ואכן, האינטרנט הוא לא תמיד בטוח - וכחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו - יש צורך בהדרכה על שימוש נכון בו, והעלאת המודעות לכך שיש בו סכנות רבות.

אני מזכיר - אם יש לכם סיפור על בריונות שנעשתה כלפיכם - או שראיתם, שלחו אותה אליי, ושניים מכותבי הסיפורים יזכו להשתתף בפאנל התכנית ב"ראש צעיר" שתשודר ב7 בדצמבר.

אשמח לשמוע כל סיפור - ולפרסם עם שם הכותב - או בעילום שם, בהתאם לבקשת הכותב.
שלחו את הסיפורים לכאן:
segalzeyalz@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה