יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

והנה הסיפורים הקטנים שלי

בתור ילד אינטרנט מגיל צעיר (בכיתה ג' כבר פתחתי אתר ראשון בטיפו! ^_^), עברתי דרך האינטרנט חוויות רבות. אני מוכרח לציין שהחוויות הללו נתנו לי גם כלים כגון השגת מידע, פילוח אוכלוסיה, בדיקת מידע והשגת מספרי טלפון שקידמו אותי להיות כתב בוואלה - אך בחלקן היה בכל זאת אי נעימות שהייתי מעדיף שלא לנפול אליה (וכן, מותר לכתוב "לנפול" =])

משום שרוב החוויות שלי ברשת היו חיוביות - אכתוב דווקא על השליליות:
1. בכיתה ד', כשהייתי מכור למחשב - נפלתי במלכודת שטמן לי אתר, שהבטיח שדרכו אפשר להרוויח 10,000 דולר בקלות - רק ע"י לחיצה על פרסומות שמתקבלות באימייל שלך. על אף שאדם סקפטי וממולח לא היה מאמין לזה - אני האמנתי, משום שהכסף סנוור אותי. נרשמתי לאתר וכל יום לחצתי על הפרסומות. יצא שהרווחתי בערך דולר לפרסומת. כל יום - השקעתי כחצי שעה בלחיצה על פרסומות, להישאר בכל אתר כחצי דקה - ולצאת. כשהגעתי ל4000 דולר - האתר נסגר, ואני - הייתי בתחילת כיתה ו'. רק כדי לסבר אוזניים לגבי כמות הזמן שהשקעתי לאתר שהעיף עליי חול.

2.כשהייתי בכיתה ח' אתר אחר הבטיח לי שייתן לי מידע לגבי התחזית האסטרולוגית שלי. לזה - כן הייתי סקפטי, משום שאינני מאמין בקריאת כוכבים, או כל גילוי עתידי לפי סימנים מהסוג הזה - אך בכל זאת, היה בי משהו שרצה לנסות את זה. רק לראות איך זה יקבע. בין השאלות שהיו באותו טופס - בנוסף לשאלות על המזל שלך - היו גם שאלות החודרות לפרטיות כמה "כמות הפעמים ששכבת". על חלק השבתי בכנות - ועל חלק קשקשתי עם המקלדת - רק כדי לראות את התוצאות. לאחר שליחת הטופס נכתבה הודעה דומה להודעה הבאה: "כל המידע הזה - נשלח אל בעל האתר. יצאת פתאטי".



אז אני מקווה שלא תפלו לתרמיות אינטרנטיות מן הסוג הנ"ל, ותהיה לפוסט הזה משמעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה