יום שבת, 12 בנובמבר 2011

מכריזים מלחמה!

כבר נאמר על ידיי שהבלוג הוא חלק ממערך מלחמה בבריונות ברשת, כיוון שבדיוק כשם שהבריונים מתחילים בהתקפתם - כך אנו, המותקפים צריכים לעשות כל שביכולתנו להגן על עצמנו ועל חברינו - וזאת, לא רק משיקולים סוציאליסטיים-אלטרואיסטים, משהו.
זאת - משום שעכשיו זה ההוא משכנות מצוקה שמת להתאבד ובכך לפסוק מן המאבק במלחמה, ובפעם אחרת זה יכול להיות כל אחת ואחד מאיתנו, כפי שנכתב בשירו של מרטין נימלר - על שלטון הכיבוש הנאצי:
"בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים,

אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט,
ואז הם לקחו את היהודים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי,
ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי,
ואז הם לקחו את הקתולים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי,
ואז הם לקחו אותי,
אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני."

על כן - עלינו להרים קול זעקה כלפי העוולות שנעשית סביבנו - וכאן, דווקא באינטרנט - הדבר עלול להיות הרבה יותר פשוט, כפי שציינתי כבר בפוסט הקודם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה